Home > Baza Wiedzy > Faktury i płatności


Czy ceny podane na stronie SecurityHost są netto czy brutto?
Na stronie http://konta-hostingowe.securityhost.pl podane są ceny netto.
Czy można przejść na niższy pakiet?
tak po skończonej umowie.
Czy można przejść na wyższy pakiet?
Tak. W każdej chwili, nie trzeba płacić standardowej opłaty, będzie to tylko dopłata do...
Czy w tytule przelewu wystarczy nr faktury?
Tak. Prosimy o wpisywanie wyłącznie numeru faktury PROFORMA, przyspieszy to realizację...
Czy wystarczy wysłać potwierdzenie przelewu czy też muszę czekać na zaksięgowanie na Waszym koncie?
Tak. W przypadku zablokowanych konto zostają odblokowane warunkowo na 48h
Czy wystawiamy faktury VAT?
Oczywiście, za każdą usługę wystawiamy fakturę VAT w ciągu 48godz. od zaksięgowania...
Nie mam możliwości zapłaty w terminie – tylko kilka dni po. Co zrobić?
Nie ma problemu, jeśli jest to kilka dni poczekamy. Należy o tym koniecznie nas poinformować.
Nie opłaciłem konta zostało skasowane, da się jeszcze odzyskać dane?
Prosimy o kontakt z BOK posiadamy dane Państwa do 90 dni. Koszt przywrócenia danych po 7 dniach...
Okres testowy
Po złożeniu zamówienia konto zostaje aktywowane na okres 14 dni, do tego czasu można...
Zapomniałem opłacić hostingu. Co może się stać?
Po zablokowaniu konta zostaje ono usunię po  7 dnach. W celu reaktywacji prosimy o kontakt...